שם המשחק

הצגת בכורה: 29/07/1989

מכירה יעילה פרושה הצגת המוצר, כך שתהלום את צרכיו, רצונותיו ואמונותיו של הצרכן. טכניקות המכירה מרובות ורמת תחכומן עולה וגוברת, ככל שגדל מגוון המוצרים, מתוכם אמור הצרכן לבחור.

בחברה המודרנית, בה האזרח "מופגז" באין ספור מסרים באמצעי התקשורת השונים, מאבדים האידאולוגיה והמסרים הערכיים מחשיבותם. לפיכך, עולה חשיבותה של האריזה הפוליטית על זו של המוצר הפוליטי. יועצי התקשורת והפרסומאים נוטלים, איפוא, חלק מכריע בשוק הפוליטי. הם מעצבים את העטיפה כך שתשכנע את המצביעים כי המוצר המוצג בה, מושך ומרתק כדוגמת אריזתו.

יוצרים

מאת דאג לוסי

גרסה ישראלית ובימוי הלל מיטלפונקט

תפאורה: אדריאן ווקס

תלבושות: דידי גולן

מוסיקה: דן הנדלסמן

תאורה: יחיאל אורגל

משתתפים

רובי אורון רפי תבור

ליסה שרית חן

יוני עמי דיין

אבי אושרוב אורי אברהמי

מירקין שבתאי קונורטי

צמח אריאל פורמן

זהרה עמליה ליזרוביץ

מורנו דפנה רכטר

גילה בלהה רוזנפלד

גלרייה

לוגו האתר בצבע שחור
אזור אישי